1
Prilikom slanja odgovora na korisnikov upit i kreiranja ponude, koristite njegovo / njeno “fix” ime u zaglavlju svoje poruke. Personalizirajte ju kako bi potencijalni korisnik Vaših usluga stekao povjerenje i osjećaj bliskosti. Na ovaj način, Vaša će ponuda izgledati profesionalnije i vrijednija njegove pažnje.
2
Kada potencijalnim klijentima kreirate tekst za ponudu, spomenite određene detalje iz njihovog upita. Ovo će im pokazati da razumijete njihove potrebe.
3
Nemojte zaboraviti da u ponudu uključite Vaše prethodno iskustvo. Uvjerite korisnika da ste dovoljno kvalifikovani te mu stvorite želju da baš Vas angažuje.
4
Uvijek objasnite zašto Vaša usluga toliko košta. Transparentna i jasna cijena uvijek ostavlja dojam pouzdanog partnera.
5
Uputite potencijalnog klijenta šta je sve potrebno da realizacija željene usluge počne te završite Vašu poruku ohrabrujući ih da zakažu sastanak s Vama.

Nemate nalog?

Proširite svoj posao i steknite nove klijente. Preko 75 korisnika dnevno objavi više od 93 zahtjeva u 538 kategorija. Pridružite se BESPLATNO prvoj društvenoj mreži za servise i usluge. Kreirajte svoj oglasni prostor i dođite do novih klijenata.

Registrujte se