Novi klijenti u par klikova

Vidite zahtjeve korisnika i šaljite ponude u više od 677 kategorija

Kako radi Fix iz ugla stručnjaka?

Suštinski, Fix radi na dva načina:

Primarni način je da, shodno uslugama koje odaberete da pružate, uživo imate uvid u ono sto korisnici traže. Kako bi ubrzali proces selekcije, posao se zaledi nakon pet najbržih ponuda i u konačnici samo jedan stručnjak sa najboljom ponudom bude izabran za posao.

Alternativni način je klasični direktorijski princip gdje korisnik pretražuje kategorije Fix-a i pronalazi stručnjake koji su registrovani. Važna napomena je da Vi kao stručnjak, ukoliko želite, može sakriti svoj profil i biti nevidljivi korisnicima koji koriste ovaj metod pretrage.

2786

Zahtjeva

5460

Korisnika

268

Završenih poslova

6704

Stručnjaka

Registrujte se besplatno

Uživo analizirate sve zahtjeve

Korisnici dolaze na Fix.ba u potrazi za stručnjakom koji bi im pomogao da ostvare svoje lične potrebe. Na osnovu korisnikovog zahtjeva, tj. odgovora na detaljna pitanja za svaki servis, znati ćete kakva im je usluga potrebna. Svi zahtjevi će biti provjeren od strane Fix.ba tima da bismo zaštitili obične korisnike i stručnjake, te osigurali uspješno poslovanje.

Birate s kim želite da radite

Po dobijanju korisnikovog zahtjeva, ukoliko budete smatrali da ste kvalifikovani za navedenu uslugu, imati ćete mogućnost da odgovorite korisniku putem privatne poruke sa detaljima i cijenom svoje ponude.

Šaljete ponudu

Detaljno opišite svoju ponudu i predložite cijenu. Korisnik će biti u mogućnosti da osim ponude vidi i Vaš profil, kontakt informacije, te dojmove prethodnih saradnika, što će mu pomoći u odluci da li ste baš Vi prava osoba za traženu uslugu.

Dogovarate posao

Osim Vas, korisnik će biti u prilici da primi još 4 druge ponude. Na osnovu Vašeg profila i ponude korisnik će se odlučiti za jednog stručnjaka, a Vaše je da se potrudite da to budete baš Vi!

O nama

Za kreiranje Fix.ba vodila nas je ideja da korisnicima olakšamo potragu za stručnjacima koji će im pomoći u izvršavanju svakodnevnih potreba. Sa više od 677 kategorija Fix pomaže korisnicima da na osnovu njihovih zahtjeva dobiju što bolju ponudu, dok stručnjacima nudi mogućnost da na brz i pouzdan način dođu do novih klijenata.

10 godina ispred vremena

Naš tim čine mlade i kreativne osobe čiji zadatak je da korisnicima pruže najbolje moguće iskustvo i vrhunsku uslugu.

  • Pišite jasne i profesionalne poruke

    Poruka, odnosno ponuda koju pošaljete je kupčev prvi dojam o Vama i zato se potrudite da ona bude jako dobro napisana. Konkurentna i transparentna cijena je također jako bitna, te da naglasite šta od kupčevih zahtjeva možete, a šta ne možete ispuniti za navedenu cijenu. Na kraju, prije slanja poruke, obratite pažnju na pravopisne i gramatičke greške, oslovite kupca njegovim imenom, te se obavezno potpišite na kraju svoje poruke.

  • Konkurentna i transparentna cijena

    Vjerovatnije je da će kupci zaposliti stručnjaka koji im ponudi kompetitivnu i transparentnu cijenu. Cijena koju ste ponudili svakako ne mora biti finalna, jer ćete kroz kasniji dogovor i razmjenu informacija sa korisnikom saznati više detalja o usluzi koja mu je potrebna. Nakon toga, možete mu predložiti novu cijenu, s obzirom na količinu rada koju će biti potrebno uraditi. Potrudite se samo da je korisnik u svakom trenutku upućen zašto je cijena niža ili viša te koji faktori utiču ili bi mogli uticati na njenu promjenu.

  • Ostvarite preporuke

    Stručnjaci koji imaju barem 1 pozitivan dojam/preporuku imaju 66% više šanse da ih neko angažuje. Stručnjaci sa 5 ili više pozitivnih dojmova imaju 75% više šanse da upravo njih korisnik odabere za uslugu koja im je potrebna. Po obavljenom poslu, uvijek zamolite korisnika da ostavi dojam, jer će Vam to pomoći sa budućim korisnicima i poslovima. Ne zaboravite da niko nije 100% savršen te da su istraživanja pokazala da su dojmovi koji nisu 100% pozitivni mnogo vjerodostojniji.

  • Kreirajte dobar profil

    Kupci su uvijek u potrazi za iskusnim stručnjacima. Vaš profil je mjesto na kojem trebate prikazati sebe na najbolji mogući način. Napravite emocionalnu povezanost sa kupcima dodavanjem svojih fotografija - poželjno je one na kojima ste nasmijani. Dodajte i fotografije svojih prethodnih radova, kako biste pokazali Vašu stručnost, a razmislite čak i o angažovanju profesionalnog fotografa. Uredite svoj profil tako da odražava ono najbolje o Vama - istaknite svoje vještine i kompetencije, zadobijte povjerenje kupca dodavanjem profesionalne licence ukoliko je posjedujete, te stavite link koji vodi do Vaše web stranice ili profila na nekoj od društvenih mreža.

  • Nikada nemojte odustati!

    Mnogi stručnjaci su udvostručili, ili utrostručili svoj posao tako što su bili ažurni prilikom slanja svojih ponuda kupcima. Nemojte da Vas obeshrabri ukoliko bude potrebno određeno vrijeme dok ne dobijete svoj prvi angažman na Fix-u. Potrebno je samo da budete istrajni, te da eksperimentišete prilikom slanja ponuda da biste shvatili šta najbolje prolazi kod kupaca. Zanemarite upite za koje smatrate da nisu idealni za Vas, te da posao ne bi mogao biti obavljen na najbolji mogući način. Samo zadovoljan kupac će Vas voditi do novih kupaca i proširenja poslovanja.

Novi klijenti, na dohvat ruke

Vidi zahtjeve | Pošalji ponudu | Završi posao

Registrujte se besplatno